درمان خروپف در یک دقیقه با روش جادویی!

درمان خروپف در یک دقیقه با روش جادویی!
درمان قطعی خرخر با یک قرص!
درمان دائمی خروپف با طب سنتی

اینترنت در سالهای اخیر به محلی برای تقویت و انتشار وسیع عقاید و نظرات غیرعلمی و به عبارتی به بهترین منزلگاه شیادی مدرن تبدیل شده است.

هرکسی میتواند براحتی سایتی راه بیاندازد و یا مقاله ای در یک بلاگ بنویسد و هرچه دلش میخواهد ادعا کند! و هرچقدر که این ادعاها غیرعلمی تر باشد معمولا بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و بیشتر هم منتشر میشوند.

مثال واضح این موضوع موارد فراوانی است که مدعی اند خروپف یک شبه و با یک کار ساده قابل درمان است!
این مطالب همانقدری از نظر علمی اعتبار دارد که یکنفر ادعا کند که طی یک شب میتواند 40 کیلو وزن شما را کاهش دهد و مشکل چاقی تان را فقط در نیم ساعت برای همیشه حل کند.

البته چه اشکالی دارد که از این ادعاها در جامعه وجود داشته باشد؟ مگر نه اینکه هرروز یکنفر ادعای پیغمبری میکند! وجود ادعاها چندان مهم نیست, بلکه مهم اینست که ما همیشه در ارزیابی اینگونه ادعاها کمی به ذهن و عقل و دانش مان رجوع کنیم.

دهه هاست که دانش پزشکی به ما آموخته که خروپف به دلیل مجاری هوایی باریک و ژنتیک و دهها فاکتور دیگر ایجاد میشود و البته در بسیاری موارد با آپنه انسدادی خواب نیز همراهی دارد که یک اختلال جدی پزشکی است. درمان علمی خروپف معمولا با ویزیت متخصص اختلالات خواب یا ویزیت پزشک خانوادگی تان شروع میشود و مسیر درمان در هرفردی با دیگری فرق دارد.

از شما مردم عزیز خواهش میکنم به دانش پزشکی روز که حاصل تلاش میلیون ها نفر در سراسر دنیاست اعتماد کنید و مهمترین داشته تان (بدن تان) را به دست افراد غیرعلمی نسپارید.

1 دیدگاه دربارهٔ «درمان خروپف در یک دقیقه با روش جادویی!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا